loading...
شاهزاده خانم
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسین در تاریخ 1348/10/11 و 5:41 دقیقه ارسال شده است

سلام مگه ما پسرا ادم نیسیم که همه چیز رو دوخترونه گذاشتی


پاسخ آزیتا:
آدم هستین ولی من خودم دخترم
برای همین از علایق دخترا بیشتر مطلع هستم
ولی درباره پسرا چیزی نمی دونم
نمی دونم از چی خوشتون میاد از چی بدتون میاد
پس برای همین می گم این وبلاگ دخترونست


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به همه ی دختر خانم های گل و خوشگل کلیه مطالب این وبلاگ مختص شماست من پیشنهاد می کنم همه مطالب وبلاگ را ببینید؛ مطمئن باشید پشیمون نخواهید شد. در ضمن شرکت در نظر سنجی و ارسال نظر هم فراموش نشود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 13,235