loading...
شاهزاده خانم
آزیتا بازدید : 255 شنبه 1389/06/27 نظرات (0)

سلام دوباره

این بار هم یه موضوع دیگه به وبلاگ اضافه کردم

موضوع آهنگ

آهنگ هایی که قرار می دهم خودم عاشقشونم

در ضمن همه خواننده هاش هم دخترن

چون من عاشق خواننده های دخترم

از خواننده های مرد هم اصلا خوشم نمیاد

خواننده مورد علاقم هم آوریل جون هست

واقعا آهنگ های آوریل حرف نداره

خودش هم همین طور

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به همه ی دختر خانم های گل و خوشگل کلیه مطالب این وبلاگ مختص شماست من پیشنهاد می کنم همه مطالب وبلاگ را ببینید؛ مطمئن باشید پشیمون نخواهید شد. در ضمن شرکت در نظر سنجی و ارسال نظر هم فراموش نشود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 18
  • بازدید کلی : 13,233